Tegenwoordig hebben wij het steeds drukker. Er moeten veel werkzaamheden worden gedaan waardoor er weinig tijd is voor persoonlijke aandacht naar onze klanten. Klanten hebben nu namelijk steeds meer behoefte aan een persoon die hun goed te woord kan staan. Veel bedrijven besteden hier echter niet veel aandacht aan, terwijl dit wel belangrijk is. Het te woord staan van een klant kan veel verschil maken. Je kan met een gesprek goed luisteren en aanvoelen wat er door hen wordt gezegd. Het gesprek krijgt ook een persoonlijker gevoel waardoor de klanten zich op hun gemak zullen voelen. Persoonlijke betrokkenheid is ook voordelig voor het bedrijf doordat de klanten hierdoor met een fijn gevoel ophangen. Het bedrijf krijgt een positief beeld waar mond-tot-mond reclame uit voortkomt. In dit digitale tijdperk verwachten klanten dat wij hun sneller te hulp staan. Een ontevreden klant kan zich namelijk al snel ergeren wanneer er niet wordt opgenomen of ze te lang aan de lijn moeten wachten. Door een persoonlijke benadering via de telefoon kun je de schade wat beperken en het vertrouwen van een klant terugwinnen. Het oplossen van problemen kan echter wel veel tijd in beslag nemen maar de klant waardeert dit vaak wel. Het proactief en persoonlijk handelen is dus zeer belangrijk. Op het moment dat het aantal werkzaamheden je teveel wordt en de gemiste oproepen steeds meer oplopen, is het inschakelen van een telefoonservice heel handig. Zij zorgen voor een standaard telefoniste, die voor jouw bedrijf de telefoon opneemt om klanten te woord te staan. Zij bieden hulp aan bij drukke momenten en zullen de persoonlijke aandacht geven aan de klant wanneer het je niet uitkomt. Via antwoordservice-telefoonservice.nl kun je een telefoonservice aanpassen aan jouw wensen als bedrijf. Kortom maak een verschil in je bedrijf en haal meer waarde uit de relatie met je klant. |
http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl/ |