Uitsluitingszoekwoorden voor positieve bezoekersgroei

Bij het selecteren van een kern in een advertentiecampagne wordt een speciale plaats gegeven aan niet-gerichte zoekopdrachten en uitsluitingszoekwoorden. Het is absoluut noodzakelijk dat advertenties niet alleen zoveel mogelijk doelgroepen bereiken, maar de gebruiker naar de site leiden om te bestellen. Elk woord of elke combinatie die u invoert, wordt verondersteld een antwoord te zijn dat tot het verwachte zoekresultaat leidt. Als het antwoord onmiddellijk onjuist is, zal een dergelijke link gewoon stof verzamelen op de “plank”, zelfs als het op de eerste regels van de zoekresultaten staat. Het is noodzakelijk om rekening te houden met woorden en zinsdelen die verschillende interpretaties hebben.

Uitsluitingszoekwoorden en uitsluitingszoekwoorden voor positieve conversies

Negatieve woorden zijn woorden die gebruikers niet mogen tegenkomen. Negatieve zinnen (naar analogie met woorden) zijn zinnen die niet bedoeld zijn voor de zoekopdracht. Laten we naar een specifiek voorbeeld kijken. Stel dat u een professionele hondenkapsalon opent voor degenen die op hun huisdieren letten, zich voorbereiden op een show, enz. Je verkoopt geen kammen, je geeft geen knipcursussen voor eigenaren. Deze zinnen zullen voor u naar de verkeerde gebruikers leiden en het budget gaat verloren. Daarom zetten we alles waar we absoluut niet in geïnteresseerd zijn in een aparte groep.

Kies woorden en woordgroepen zorgvuldig en controleer wat er in de zoektocht naar hen staat

Selecteer vervolgens de voorzetsels en deeltjes. Ze dragen op zichzelf geen semantische lading. We schrijven alles uit dat kan worden gevonden met Wordstat voor de nodige zoekopdrachten: “in”, “voor”, “en”, “waar”, “y”, “aan”, enz. Er zijn ook woorden die uit bijna alle advertentiecampagnes kunnen worden verwijderd, behalve in specifieke gevallen, bijvoorbeeld:

  • “is gratis”
  • “video”
  • “een foto”
  • “downloaden”

Volledige kant-en-klare lijsten zijn vaak te vinden op internet, maar we raden niet aan ze blindelings op te nemen in uw campagne, het is de moeite waard om elk woord afzonderlijk te controleren om te voorkomen dat u gericht verkeer verliest.

Google AdWords instellen op zoekwoorden

In AdWords kunt u een lijst met uitsluitingszoekwoorden toevoegen op basis van het rapport Zoekopdrachten in de backend. Dit rapport helpt u ongepaste verzoeken te identificeren en deze van het display uit te sluiten. Om dit te doen, moet u inloggen op het account waarop de advertentie is geconfigureerd, het tabblad “Zoekwoorden” openen en vervolgens “Zoekwoorden in het zoeknetwerk”. Corrigeer uitsluitingszoekwoorden na het starten van de campagne als er geen winst uit is. U moet de vakjes aanvinken boven de zoekopdrachten die geen waarde voor u hebben, want dan voegt u ze toe als uitsluitingszoekwoord met behulp van de Google AdWords-interface.

U kunt de geselecteerde lijst toevoegen:

  • Aan een advertentiegroep.
  • In de campagne.
  • Op de bestaande lijst.
  • Naar de nieuwe lijst.

Wees hier heel voorzichtig, want als het uitsluitingszoekwoord overeenkomt met het zoekwoord, wordt de advertentie niet weergegeven!

Begrijp de subtiliteiten van afstemmen – kruis minus

Cross minus one is een achtergrondtrack van woorden en zinnen. Het helpt overlappingen te voorkomen en stelt limieten in voor vertoningen. Deze functionaliteit is handig als u een strategie heeft gekozen om verkeer te verzamelen voor hoogfrequente zoekwoorden. Kruis min één helpt bij het verwijderen van midden- en laagfrequente zoekopdrachten.

Vertrouw niet blindelings op auto-picking-services

We raden u ten zeerste aan om alle zinnen handmatig te controleren nadat ze automatisch door de service zijn gegenereerd. Een persoon begrijpt beter alle subtiliteiten van semantiek en zaken. Misschien zullen neurale netwerken ons binnenkort nog steeds overtreffen in de nauwkeurigheid van de selectie van antwoorden op vragen op het netwerk, maar totdat dit gebeurt, is het beter niet te hopen dat de machine geen fout heeft gemaakt.

Neem contact met ons op en we bespreken verschillende mogelijkheden.

E-mail: info@webdevelopmentapp.com

BE: +32 499 41 46 24

Franklin Rooseveltplaats 12, 2060 Antwerpen, Belgie

webdesign bedrijf belgië

https://webdevelopmentapp.com/nl/