Nu Tips tegen stress Deventer

Ern die dagen dat je alleen maar aan het rennen bent, nauwelijks tijd hebt om te eten – laat staan naar de wc gaan en er lijkt geen eind aan te komen. Ja, die dagen. En als je thuiskomt heb je het gevoel dat je ontploft van de spanning en de pijnlijke stress Deventer. Je weet dat je dan kan gaan wandelen of sporten, maar daar heb je geen tijd voor. Je wilt NU minder stress en genieten van de rest van je leven. Dat snappen we helemaal en deze wat te doen bij stress-tips die je meteen kan toepassen kunnen je daarbij helpen.

Even niet druk maken

Een goede tip tegen stress Deventer is dat je jezelf even gunt om een kwartier om je heel druk te maken. Een kwartier. Niet meer. Schrijf alles van je af en spreek met jezelf af dat – wat er ook gebeurt – je het dan los moet laten. Dus wat te doen bij stress Deventer? Wetenschappers zeggen dat je jezelf moet toestaan om te stressen en dat het schrijven helpt bij het loslaten van je stress-emoties. Als je het van je af hebt geschreven kan je weer lekker Netflixen zonder gestoord te worden door je bizar lange to do-list of andere gedachtes.

Ademhaling en andere oefeningen

Ook kan een sstretch-oefening  een middel tegen stress Deventer. Daarnaast is ademhaling erg belangrijk.  ocus je op je ademhaling. Dit is weer wat anders dan mediteren. Als je gestrest bent kan via je buik ademen je enorm helpen. He pak je het aan? Je gaat zitten en legt één hand op je buik en één hand op je borst. Adem vervolgens diep in via je neus en adem rustig weer uit. Probeer dit ongeveer 6 tot 10 keer per minuut te doen, wat betekent dat je 6 – 10 seconden over één ademhaling moet doen. Binnen 10 minuten voel je je stukken beter. Helpt dat tegen stress Deventer?