Wat kan een digitale receptie voor uw organisatie doen?

Een receptie, elke organisatie heeft het wel. Een receptie zorgt voor een goede administratie en helpt mensen bij binnenkomst en ontvangst. Doormiddel van een receptie worden je afspraken ingepland, worden klanten aangemeld en wordt er doorgegeven aan de uitnodiger dat hun afspraak er is. Dit zijn taken die voor een receptionist(e) overbodig worden bij gebruik van een digitale receptie. Je kan zo de druk voor je receptionist(e ) weghalen of zelfs geheel voor een onbemande receptiete gaan. In dit artikel een aantal eigenschappen van een digitale receptie.

Professioneel uw bezoek uitnodigen
Met behulp van een digitale receptie kan je uw bezoek professioneel uitnodigen. De gedateerde oer saaie agenda uitnodiging is niet meer van toepassing bij digireceptie. Met een digitale receptie kan je uw bezoeker een professionele indruk geven door een keurige mail in je eigen huisstijl te versturen. In deze mail staat dan de afspraak informatie, een route beschrijving, parkeerinstructies, de wifi code, een pdf met covid voorwaarden en uiteraard een QR-code om snel en contactloos jezelf aan te melden bij binnenkomst. Dit zorgt gegarandeerd voor een wauw factor. Uitnodigingen waren nog nooit zo persoonlijk op de klant gericht.

Automatiseert eentonige receptie taken
Met een digitale receptie is je bezoekersregistratie direct compleet en goed geregeld. Via een online portaal en een app voor je Smartphone heb je altijd en overal een compleet overzicht van wie je pand bezoekt. Je ontvangt als uitnodiger automatisch een mail en een pushbericht wanneer de bezoeker zich heeft aangemeld met de desbetreffende QR-Code. Dit systeem kan geheel zelfstandig werken en hierdoor veel kosten voor je besparen. Eentonige receptie taken zijn namelijk niet meer nodig. Je kan hierbij denken aan het bijhouden van een agenda, bezoekers aanmelden, uitnodigingsmails versturen. Dat hoeft allemaal niet meer gedaan te worden door de receptionist(e ).

http://www.economy.nl